ISLA DE MUJERES, MEXICO

Since the Isla de Mujeres is pretty close with the ferry from Cancun we took a trip there. Actually twice, one time to experience the island and the second time I went dolphin swimming there. Unfortuneatly I don't have any pictures from my dolphin swim because in order to get some I would have need to pay 50$ which wasn't worth it. But it was a great experience, although now it feels like it never happened because I have zero pictures :D Anyway, we basically just went along the beach and the small streets to see how the Isla de Mujeres looks like. We went to a beach bar and drunk some cocktails and after that we ate one of the best Quesedillas!!! Isla de Mujeres is really pretty and I think it's more relaxing there than in Cancun and it has some really, really beautiful beaches.




Kommentare:

  1. Was für ein klares Wasser :O
    Toll♥
    Liebe Grüße Sabrina

    AntwortenLöschen
  2. juhuu, weiter gehts!
    ich will am liebsten sofort auch so einen tolle Drink von der Strandbar!

    <3 Tina
    https://liebewasist.wordpress.com/

    AntwortenLöschen
  3. Mega schöne Bilder! :)
    Dein Bikini find ich mega! Wow!

    XX,
    CHRISTINA KEY

    AntwortenLöschen
  4. Oh mein Gott was für ein Traum! Ich will so, so unbedingt nach Mexiko, es muss ein traumhaftes Land sein : )
    Liebe Grüße,
    Céline von http://smultronstaellen.blogspot.co.uk

    AntwortenLöschen
  5. Boah will auch!! Das sieht alles so schön aus und ich würde an sich dort auch sehr gern mal hin. Ich liebe das Reisen einfach. Nur leider bis nach Mexiko hab ich es noch nicht geschafft :(

    http://rosso-ciliegia.webnode.com

    AntwortenLöschen
  6. Tolle Bilder! Es sieht traumhaft aus dort,
    ich wünschte ich hätte auch mehr Zeit zu reisen.

    All my Love. MS

    AntwortenLöschen
  7. Wow, richtig beneidenswert! Jetzt möchte ich uuunbedingt ans Meer :)

    XX aus Nürnberg
    Jecky
    Want Get Repeat

    AntwortenLöschen